5/29/2015

At National Diet Library Tokyo 国立国会図書館にて

"Lucy the Cat" series Vol.1~3 have become available with my translation at National Diet Library Tokyo. Hope both adults and children can enjoy reading aloud the book series using their kindle versions as well.
翻訳いたしました「ねこのルーシー」シリーズ1~3巻が、国立国会図書館でも利用可能となりました。キンドル版ともども、読み聞かせなどで、大人もお子さまもお楽しみいただければ非常に光栄です。

↓For farther info, please click the links. 詳細はこちらをクリックくださいませ。
Lucy the Cat ねこのルーシー
Lucy the Cat and Little Brother ねこのルーシーとちいさなおとうと
Lucy the Cat Play with Me ねこのルーシーわたしとあそんで

Thanks to you all, all the volumes Vol.1-3 have become No.1 Best Seller on Amazon (Animals Category). Thank you so much for DLing and petting Lucy. Please enjoy the treasure image when Lucy Vol.3 was with "Frog and Toad" in return.
おかげさまで、キンドル版では、1~3巻すべて、アマゾンベストセラー1位(アニマルカテゴリー)になれました。皆さま、DLいただき、愛でてくださり、誠にありがとうございます。お礼に「がまくんとかえるくん」と並んだお宝画像をご笑納くださいませ。

Here is a commemorative image when Lucy Vol.3 was almost catching up with "Peter Rabbit" while she was paid.
有料時に「ピーターラビット」に追いつきそうだった時の記念画像もどうぞ。

English HP 英語のホームページ
Japanese HP 日本語のホームぺージ
facebook community フェイスブックコミュ

No comments:

Post a Comment